Quandu a schermu vibrante funziona, a rotazione inversa sincrona di i dui mutori face chì u vibratore generà una forza di eccitazione inversa, furzendu u corpu di u screnu à guidà a rete di u screnu per fà un muvimentu longitudinale, in modu chì i materiali nantu à a schermu sò periodicamente lanciati. avanti una gamma da a forza di eccitazione, cumpiendu cusì l'operazione di screening di materiale. Hè adattatu per a screening di sabbia è materiali di petra in cantera, è pò ancu esse usatu per a classificazione di i prudutti in preparazione di carbone, trasfurmazioni minerali, materiali di custruzzione, industrie energetica è chimica. A parte di travagliu hè fissata, è u materiale hè schermu sliding along the work face. U schermu di griglia fissa hè largamente utilizatu in i concentratori, generalmente utilizati per a pre screening prima di sfracicà grossu o sfracicà intermedi. U mudellu di utilità hà i vantaghji di struttura simplice è fabricazione còmuda. Ùn cunsumà u putere è pò scaricà direttamente u minerale nantu à a superficia di u screnu. I svantaghji principali sò a produtividade bassa è l'efficienza di screening, in generale solu 50-60%. A faccia di travagliu hè cumpostu di fusti rotulanti disposti horizontalmente, nantu à quale ci sò platti, è i materiali fini passanu per u spaziu trà i rulli o platti. I grandi materiali si movenu versu una estremità di u cinturione di rulli è sò scaricati da a fine. Tali sieves sò raramente usati in cuncentratori. A parte di travagliu hè cilindrica, tutta a pantalla gira intornu à l'assi di u cilindru, è l'assi hè generalmente stallatu cù una piccula inclinazione. U materiale hè alimentatu da una estremità di u cilindru, u materiale fine passa per u burcu di u screnu di a superficia di travagliu in forma di cilindru, è u materiale grossu hè scaricatu da l'altru finale di u cilindru. A vitezza rotary di u screnu di u cilindru hè assai bassu, u travagliu hè stabile, è u bilanciu di putenza hè bonu. Tuttavia, u pirtusu di u screnu hè facile à bluccà, l'efficienza di screening hè bassu, l'area di travagliu hè chjuca, è a produtividade hè bassa. Hè raramente usatu cum'è equipamentu di screening in cuncentratori.
U corpu di a macchina oscilla o vibra in un pianu. Sicondu a so traccia di u muvimentu pianu, pò esse divisu in u muvimentu lineale, u muvimentu circular, u muvimentu ellitticu è u muvimentu cumplessu. I schermi agitanti è i schermi vibranti appartenenu à sta categuria. Durante u funziunamentu, i dui mutori sò posti in modu sincronu è inversu per fà chì l'excitatore generà una forza eccitante inversa, furzendu u corpu di u screnu à guidà a rete di u screnu per fà u muvimentu longitudinale, in modu chì i materiali nantu à u screnu sò periodicamente lanciati in avanti per un intervallu forza eccitante, cumpiendu cusì l'operazione di screening di materiale. U meccanismo di biela di cunnessione di a manivela hè utilizatu cum'è a parte di trasmissione di u screnu di l'agitatore. U mutore conduce l'arbulu eccentricu per rotà à traversu a cintura è a puleggia, è u corpu di a macchina face un muvimentu alternativu in una direzzione attraversu a biela di cunnessione.
A direzzione di u muvimentu di u corpu di a macchina hè perpendiculare à a linea centrale di a barra di supportu o di a sospensione. A causa di u muvimentu di oscillazione di u corpu di a macchina, a velocità di u materiale nantu à a superficia di u screnu si move versu l'estremità di scaricamentu, è u materiale hè screened à u stessu tempu. In cunfrontu cù i sieves sopra citati, a schermu scuzzulate hà una produtividade più alta è efficienza di screening.
Tempu di pubblicazione: 17-10-2022